GÜNEŞ, SPORTİF DİREKTÖR OLMALI
Trabzonspor belli ki Lig sonuna kadar hem hakemlerle hem de takımlarla mücadele verecek. İlk yarıya baktığımızda ikinci yarıda neler olacağını kestirmek için “kâhin” olmaya gerek yok!
Yapılan yanlış transferler takımın genel durumu bir kenara, Trabzonspor’u zor günlerin beklediğini görüyoruz.
Trabzonspor Kulüp Başkanı Ertuğrul Doğan, Teknik Direktör Şenol Güneş ile 3 yıllık bir planlama yaptıklarını dile getirdi.
Güneş her ne kadar bütün bu olumsuzluklara rağmen saha performansı olarak camianın beklentilerini karşılayamadı.
Kulübün önemli bir değeri olması ve tecrübelerinden faydanılmak istenmesinden kaynaklı olarak yönetim kurulu kendisi ile yola devam ediyor.
Bize göre Güneş, devre arasında teknik direktörlük görevinden alınarak, kulübün sportif direktörlüğüne getirilmeli.
Teknik ekibin başınada genç ve dinemik bir teknik direktör getirilerek yeni bir heyecan oluşturulmalı.
Bu ekibe camiayı iyi tanıyan, geçmişte Trabzonspor formasını giymiş, teknik adamlık konusunda kendisini geliştirmiş ve Güneş ile uyumlu çalışabilecek isimler bulunmalı.
Üç yıllık planlamada başarı ancak bu şekilde elde edilebilir. Şenol Güneş daha çok transferlere yoğunlaşmalı, enerjisini bu alana vermeli. Altyapıyı iyi analiz edip, A takıma katılımları sağlamalı.
İnanın bundan kazançlı çıkacak olan Trabzonspor olur.
***
MURAT İSKENDER KOLLARI SIVADI
Trabzonspor’un yeni yöneticilerinden Murat İskender’in ikinci yarı itibari ile kulübün futbol şubes sorumlusu gibi çalışacağını dile getirmiştik.
İskender, daha önce Özkan Sümer’in başkanlaığında kulüpte görev yapmıştı. Şenol Güneş ile aralarının çok iyi olduğunu ve uyumlu bir ikili olacaklarını söylemiştik.
Önceki gün oynanan Galatasaray- Trabzonspor müsabakası sonrası kulüp adına açıklamayı Murat İskender yaptı.
İkinci yarıda bu görevi üstleneceğininde ilk sinyalini verdi.
Trabzonspor’un efsane genel kaptanlarından Kenan İskender’in oğlu olan Murat İskender hem kendisi hem de ailesinden gelen tecrübeleri ile Trabzonspor’a önemli katkılar sağlayacaktır. Kendisine başarılar diliyoruz.
***
GENEL MERKEZİN DEDİĞİ OLDU
AK Parti Ortahisar İlçe Başkanlığı’nda dün devir teslim gerçekleşti. Genel Merkez’in atadaığı Dr. Seyit Hisoğlu görevi eski başkan Selahaddin Çebi’den devraldı.
Normalde hafta sonu yapılacak olan konre ile Hisoğlu göreve gelecekti. Fakat önceki hafta Cevat Kara’nın Ortahisar İlçe Başkanlığı’na aday olması süreci değiştirdi.
Önce konre iptal edildi, sonrada daha önce aday gösterilen Seyit Hisoğlu bu göreve atama yoluya getirildi.
Aslında fark eden bir şey olmadı. Seçime tek aday ile gitmekle atama yapılması aynı manaya geliyor.
AK Parti Ortahisar’da da bu oldu.
Asıl önemli olan bundan sonra ne olacağı. Teşkilat Hisoğlu’nu bağrına basacak mı basmayacak mı? Asıl mesele bu.
Küskünlerin sayısı artar mı yoksa azalırmı bunu Hisoğlu’nun performansı gösterecek.
***
SOSYAL BELEDİYECİLİKTEN ÖDÜN YOK!
Ortahisar Belediyesi sosyal belediyecilik konusunda önemli işlere imza atıyor.
Ekonomik anlamda zor günler yaşayan kurum, yoksul ve ihtiyaç sahibi vatandaşlara elini uzatmaya devam ediyor.
Açılan iki kent lokantası ile insanlara beslenme konusunda rahat bir nefes aldıran Ortahisar Belediyesi, ihtiyaç sahibi vatandaşlara kömür yardımında bulunarak ağır kış şartlarında yuvalarının ısınmasına da katkı sunmuş oldu…
Yeni doğan bebekler için doğum paketi, yaşlı ve yalnız yaşayan vatandaşlara ev temizliği, şahsi bakım gibi hizmetlerini sürdüren Ortahisar Belediyesi, sokakta yaşayan canlarımızın hem tedavisi hemde sahiplendirilmesi konusunda ciddi uğraş vermeye devam ediyor...









