KENT LOKANTALARI NEFES ALDIRDI
Kavakmeydan bölgesinde açılan ikinci Kent Lokantası öğrencilere adeta cam simiti oldu.
Trabzon’un en fazla ve en kalabalık okulları bu bölgede yer alıyor. Okul kantinlerinde sadece bir tost 60 TL. Fakat Kent lokantasında 4 çeşit yemek 50 TL.
Öğrenciler öğlen yemeklerini bu lokantada yiyerek hem sağlıklı beslenmiş hem de ekonomik olarak ailelerine fazla yük getirmemiş oluyor.
Hatta Valilik, Sağlık İl Müdürlüğü, Emniyet ve çevredeki hastanelerde görev yapan personellerde Kent Lokantası sayesinde ciddi tasarruf sağlayacak.
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya’yı ikinci Kent Lokantası’nın yer seçimi konusunda tebrik ediyoruz.
Kaya’dan Kalkınma Mahallesi’nde bulunan Üniversite öğrencileri de Kent Lokantası talebinde bulundular.
***
TRABZON AMATÖRÜNE YAKIŞMIYOR!
Trabzon Amatör Futbol Ligi’nden gün geçmiyor ki kavgalar tartışmalar yaşanmasın.
Binbir zorluk ve fedakârlıkla ile kulüp yöneticilerinin sahaya çıkardığı takımlar da yine mağdur olan yöneticiler oluyor. Yıllardır bu hep böyle oldu, aynı şekilde de devam ediyor.
Fakat sahada mücadele eden takımların ne yöneticileri ne antrenörleri nede sporcuları birbirine tahammül edemiyor.
Maç öncesi birlikte yemek yiyip çay içen, birbirine başarılar dileyen insanlar müsabaka oynanırken birbirine düşman oluyorlar!
“Yok efendim faul oldu, taç benim hakkımdı, top çizginin içindemi dışındamı” gibi “incir çekirdeğini” doldurmayacak konular insanların arasının açılmasına vesile oluyor.
Helede hakemin verdiği karar yanlış yorumlanırsa kıyamet kopuyor. Küfürler havada uçuşuyor. Kendilerine rapor tutulup, Amatör Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edilincele de başlıyorlar hatırı sayılır insanları arayıp cezaları düşürmeye.
Bunlar yıllardır Trabzon Amatörü’nde tanıklı ettiğimiz ve her geçen gün daha kötüye giden konular. Düzelir mi, mümkün değil!
***
SİCİL KURULUNA HİÇ YAKIŞMADI!
Geçtiğimiz günlerde Trabzonspor Sicil Kurulu Başkanı Serdar İsaoğlu yeni yönetim kurulu ile birlikte Trabzonspor’u ziyaret etti.
İlk kez Trabzonspor yönetimine resmi bir ziyaret gerçekleştiren kurul üyelerinin kıyafet seçimleri kamuoyunda oldukça eleştirildi.
Trabzonspor’un temsil makamlarından biri olan Sicil Kurulu üyelerinin daha resmi ve şık giyinmesi gerekirken, günlük kıyafetlerle bu ziyareti gerçekleştirmiş olması hiçte hoş gözükmedi.
Beyefendi ve kibar kişiliği ile tanıdğımız Serdar İsaoğlu’nun bundan sonraki süreçte temsili konularda daha hassas davranmasını tavsiye ediyoruz.









