İĞRENÇLİĞİN TAVAN NOKTASI!
Trabzonspor’un sezon başında yaptığı transferler ve Lig’deki konumunun ne olacağına dair, haber portalı olarak ciddi uyarılarda bulunmuştuk.
O dönem spor danışmanlığımızı Yapan Adnan Sungur yüzlerce haber yapıp, onlarca yazı yazarak Trabzonspor’un izlediği transfer politikası ve yönetimin tavrını eleştirmişti. Hatta yazarlarımızdan Altuğ Atalay’da bu konuları defalarca gündeme taşımıştı.
Gelinen noktada söylediklerimizin hepsi tek tek ortaya çıktı.
Keşke bizler yanılsaydık!
Bizler bu eleştirileri yaparken yaptıkları yorum ve yazılarda güzellemeler yapan, basın toplantılarında Avcı’ya şirin gözükenlerin bugün ağızlarından salyalar akıyor.
Böyle bir aşağılık durum ve eyyamcılık olamaz!
Tamamen tiribüne oynuyorlar!
Trabzonspor düştü ya, vurun abalıya yapıyorlar!
Nasıl acınacak ve zavallı bir durumda olduklarını görseler, bırakın yorum yapmayı, evlerinden dışarı bile çıkmazlar!
Sorsanız Trabzonspor’u düşünüyorlar!
Hadi ordan be!
***
NEFESİ YÖNETİMİN ENSESİNDE
TFF eski yönetim kurulu üyesi Mustafa Hacıkerimoğlu, geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklama ile Trabzonspor Başkanlığı’na aday olmayacağını gerekçeleri ile sıralamıştı.
Mevcut yönetime sorular yöneltip, camiaya sitemlerini iletmişti.
Araradan bi hafta geçtikten sonra Hacıkerimoğlu X hesabında yeni bir paylaşımda bulunarak, Trabzonspor’un içinde bulunduğu durumun vehametine işaret etti.
Hacıkerimoğlu paylaşımında, “"Kanuni Sultan Süleyman, bir gün Yahya Efendi hazretlerine sorar:‘Bir devlet hangi halde çöker?’
Yahya Efendi ise şöyle cevaplar:
‘Neme lazım be Sultanım.’
Trabzonspor geçen sezon ligi liderin 35 puan gerisinde bitirdi. Bu yıl saha sonuçlarını herkes gibi ben de endişe ile takip etmekteyim. Ancak bu bilinen yüzümüz.
Bir süredir ısrarla bilgi kirliliğinden bahsediyorum. Bu bilgi kirliliğinde başrolü mevcut yönetim oynarken, çok üzülerek söylemeliyim ki sunumunu Trabzon basını yapmıştır.
Tekrar söylüyorum; Trabzonspor sportif ve finansal olarak batmıştır.
Hemşehrimiz Yahya Efendinin ‘Neme lazım’ anlayışı ne yazık ki Trabzonspor camiasında vücut bulmuştur." İfadelerine yer verdi.
***
GÜNEŞ İPLERİ ELE ALDI!
Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, dün bir basın toplantısı düzenledi.
Güneş yaptıkları ve yapacakları hakkında kamuoyunu aydınlattı. Artık ipleri tamamen ele aldığını, takımda köklü bir revizyona gideceğinin, gelecek sezona yatırım yaptıklarının mesajını erdi.
Transfer konusunda ince eleyip, sık dokuyacakalarını maliyetli futbolcu yerine yararlı futbolcu transferine önem vereceklerini anlattı.
Güneş, geçmişe sünger çekerek yeni bir sayfa açtıklarını ve bu yolda ilerleyeceklerini belirtti.
Şimdi gözler milli maç sonrası Trabzonspor’da bir değişimin olup olmayacağına çevrilmiş durumda.
***
HAMZAÇEBİ FARK YARATIYOR!
Trabzon Ortahisar Belediyesi'nin kadın yöneticilerinden biri olan Fen İşleri Müdürü Fatma Hamzaçebi, adeta atom karınca gibi çalışıyor.
Ortahisar Belediyesi’nin basın bültenlerinde sahada sıkça sarı potinleriyle gördüğümüz Fatma Hanım, sorunları yerinde inceleyerek çözüm üretiyor. Kasım ayının ilk Ortahisar Belediye Meclisi'nde karşılaştığımız Fatma Hanım’a bu enerjisinin nereden geldiğini sorduk.
Fatma Hanım, ‘’Başkanımız Ahmet Kaya, Trabzon sokaklarında yetişmiş, yıllarca CHP örgütlerinde siyaset yapmış, Trabzon milletvekilliği yapmış biri. Bu sebeple kentin sokaklarını, mahallelerini, köylerini çok iyi biliyor. Vatandaş kendisinden yardım istediğinde, bize vatandaşın komşu evlerini tarif edecek kadar konum bilgisi veriyor. Fırsat buldukça bizimle de sahaya çıkıyor. Çalışkan ve duyarlı bir belediye başkanımız var. Enerjimizi ondan aldığımız kesin.’’ dedi. Biz de kendisine kolaylıklar diledik.










