ZORLUOĞLU'DAN TEŞEKKÜR MESAJI

Diyarbakır Valiliği görevine atanan Murat Zorluoğlu, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür mesajı yayımladı

Mesaj şöyle;

“Birçok medeniyete ev sahipliği yapmış kadim şehir Diyarbakır’a vali olarak atanmaktan büyük bir onur ve mutluluk duyuyorum. Takdir ve tensipleri için İçişleri Bakanımız Sn.

AliYerlikaya ve Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdogan ’a müteşekkirim. Mahcup olmamak dua ve temennisiyle…”