ZAFER BAYRAMI TENİS KUPASI'NDA DERECEYE GİRENLERE ÖDÜLLERİ VERİLDİ

Ortahisar Belediyesi tarafından 30 Ağustos Zafer Bayramı’nın 103. yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen “Zafer Bayramı Tenis Kupası”nda dereceye giren sporculara ödülleri verildi.

Ortahisar Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü organizasyonunda gerçekleştirilen turnuvaya, çocuklarda 21, yetişkinlerde ise 88 olmak üzere toplam 109 sporcu katıldı. Sporcular, kupada 197 karşılaşmada mücadele etti.

Ortahisar Belediyesi Spor Kompleksi’nde oynanan maçların ardından düzenlenen törende, dereceye giren sporculara kupa ve ödülleri takdim edildi.

Törene, Ortahisar Belediyesi Meclis Üyeleri Ahmet Yılmaz ve İsmet Bulut, Spor İşleri Müdürü Mustafa Uzunoğlu, Bilgi İşlem Müdürü Muhammet Kurt, Ortahisar Belediyespor Kulübü Başkanı Ayhan Yılmaz Öztürk, Trabzon Tenis Kulübü Başkanı Yalçın Kaya, sporcuların aileleri ve sporseverler katıldı.

Dereceye giren sporcular:

10 Yaş Kadınlar: 1. Defne Yıldırım, 2. Nil Aktaş

10 Yaş Erkekler: 1. Vard Fatih, 2. Leon Fatih

12 Yaş Erkekler: 1. Deniz Arın Çavdar, 2. Agah Sarp Sözen

Yeşil Grup: 1. Gökhan Mutlu, 2. Veysel Kanber

Sarı Grup: 1. Yasemin Uzun, 2. Pelin Gürhan

Beyaz Grup: 1. Muammer Şensoy, 2. Batuhan Gören

Yeşil Grup Centilmen: Dinçer Aydın

Sarı Grup Centilmen: Gülten Aktaş

Beyaz Grup Centilmen: Bekir Çelik

Başkan Kaya’dan teşekkür

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, turnuvanın kapanışında yaptığı konuşmada, Zafer Bayramı’nın ruhuna yakışan bir organizasyona imza attıklarını söyledi.

Kaya, “30 Ağustos Zafer Bayramı Tenis Kupası’na katılarak mücadele eden bütün sporcularımıza, ailelerimize ve turnuvanın düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Dereceye giren sporcularımızı da tebrik ediyorum.” ifadelerini kullandı.