YERLİKAYA SINDIRGI'DA: "HASAR TESPİTİ SÜRÜYOR"
Balıkesir’in Sındırgı ilçesindeki 6,1 büyüklüğündeki depremin ardından İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya bölgeye giderek incelemelerde bulundu.
Yerlikaya, deprem nedeniyle evleri hasar gören ve sağanak yağıştan etkilenen vatandaşlarla bir araya geldi. “Geçmiş olsun” dileklerini ileten Bakan, vatandaşların taleplerini dinledi.
Bölgede görev yapan AFAD, jandarma ve belediye ekipleriyle koordinasyon toplantısı yapan Yerlikaya, yıkılan binaların bulunduğu alanlarda inceleme yaptı. “Hasar tespitleri sürüyor, kimse mağdur edilmeyecek” mesajını verdi.
Sındırgı’da geceyi zor geçiren vatandaşlar, devletin bölgedeki hızlı müdahalesini olumlu karşıladı. Şimdi gözler, yapılacak yardımlar ve kalıcı çözüm adımlarında.