VEFATIYLA BAŞKALARINA HAYAT VERDİ
Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Farabi Hastanesi’nde tedavi gören 47 yaşındaki Fatih Ünver’in vefatının ardından bağışlanan organları, farklı illerdeki hastalara umut oldu.
Hastanede yapılan tıbbi değerlendirmelerin ardından Ünver’in bağışlanan iki böbreği Samsun’a, karaciğeri ise Erzurum’a, hastalara nakledilmek üzere gönderildi.
Merhum Fatih Ünver’in, hayattayken organ bağışı konusunda isteğini yakın çevresiyle paylaştığı ancak bu yönde resmî bir başvurusunun bulunmadığı öğrenildi. Ailesi, Ünver’in iradesini dikkate alarak organ bağışında bulunma kararı aldı.
Farabi Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Celal Tekinbaş, ailenin aldığı kararla gerçekleştirilen organ bağışının birden fazla hasta için yaşam umudu olduğunu belirterek, duyarlılıklarından dolayı aileye teşekkür etti.