UMUT BOZOK'TAN PAYLAŞIM!

Trabzonspor'da 4 futbolcu dün kadro dışı kaldı. Mislav Orsic, Stefano Denswil, Enis Bardhi ve Umut Bozok’un ayrı çalışmalarına devam edecekler. Kadro dışı sonrası Umut Bozok sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.

Umut Bozok'tan kadro dışı sonrası paylaşım

Trabzonspor'dan kadro dışı olan futbolcular için şu açıklama yapıldı: "Başkanımız   Ertuğrul Doğan, Asbaşkanımız Zeyyat Kafkas ve Teknik Direktörümüz   Şenol Güneş’in bugün (10.11.2024) gerçekleştirmiş olduğu toplantı sonucunda Profesyonel futbolcularımız Mislav Orsic, Stefano Denswil, Enis Bardhi ve Umut Bozok’un, performanslarını arttırmaya yönelik olarak takımdan ayrı çalıştırılmalarına karar verilmiştir."

Umut Bozok'tan gol sevinci paylaşımı

Bu açıklama sonrası Umut Bozok sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Kayserispor maçında gol atan Umut Bozok o maçtaki gol sevincini sosyal medyasında paylaştı.