TRABZONSPOR'UN RAKİPLERİNE FIFA'DAN ŞOK!

FIFA, Türkiye’den 3 kulübe üç dönem transfer yasağı getirildiğini açıkladı. Yasak alan kulüpler arasında Süper Lig ekipleri Gaziantep FK ve Gençlerbirliği’nin yanı sıra Ankaragücü de yer aldı.

Dünya futbolunun yönetim organı tarafından açıklanan karar, Türk futbolunda geniş yankı uyandırdı.

ÜÇ DÖNEM TRANSFER YASAĞI

FIFA’nın yayımladığı listede, Süper Lig temsilcileri Gaziantep FK ile Gençlerbirliği’nin yanı sıra 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Ankaragücü’nün de bulunduğu belirtildi.

Kulüplere verilen transfer yasağının üç transfer dönemini kapsadığı öğrenildi.

GEREKÇE GEÇMİŞ DÖNEM BORÇLARI

Transfer yasaklarının, geçmiş dönemlere ait ödenmeyen borçlar ve mali yükümlülükler nedeniyle uygulandığı ifade edildi.

Kararın ardından söz konusu kulüplerin nasıl bir yol izleyeceği ve FIFA nezdinde nasıl girişimlerde bulunacağı merak konusu oldu.

GENÇLERBİRLİĞİ DETAYI DİKKAT ÇEKTİ

FIFA tarafından transfer yasağı getirilen kulüpler arasında, Trabzonspor’un Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde karşılaştığı Gençlerbirliği’nin de yer alması dikkat çekti.

Bordo-mavililer, Ankara’da oynanan mücadelede Gençlerbirliği’ni 2-1 mağlup ederek adını finale yazdırmıştı.

Kararın ardından transfer yasağı alan kulüplerin önümüzdeki süreçte kadro planlamalarını nasıl şekillendireceği futbol kamuoyunda yakından takip edilmeye başlandı.