TRABZONSPOR U19, DEPLASMANDA FENERBAHÇE'Yİ DEVİRDİ
U19 PAF Ligi’nin 5. haftasında Trabzonspor, deplasmanda karşılaştığı Fenerbahçe’yi 2-1 mağlup etti.
Karşılaşmanın 4. dakikasında Fenerbahçe, Yasin Boz’un golüyle 1-0 öne geçti. İlk yarı bu skorla tamamlandı.
Mücadelenin 47. dakikasında Trabzonspor’dan Oğuzhan Ertem beraberliği sağlayarak skoru 1-1’e getirdi. Bordo-mavili ekip, 76. dakikada yine Oğuzhan Ertem’in kaydettiği golle öne geçti. Kalan dakikalarda skor değişmedi ve Trabzonspor sahadan 2-1 galip ayrıldı.
Trabzonspor U19 karşılaşmaya şu 11 ile çıktı: Muhammetcan, Murat Mert, Alihan (C), Esat Yiğit, Ekrem, Onuralp, Turan Deniz, Yakuphan, Mümin Barış, Assan, Oğuzhan.