TRABZONSPOR TÜRKİYE KUPASI'NA ÇEYREK FİNALDE VEDA ETTİ

Basketbol Süper Ligi’nde başarılı bir performans sergileyen Trabzonspor, Ziraat Bankası Türkiye Kupası Çeyrek Final maçında deplasmanda Türk Telekom’a 100-77 mağlup olarak turnuvaya veda etti.

Ankara’da oynanan karşılaşmaya dengeli başlayan bordo-mavililer, ilk periyodu 18-17 geride tamamladı. İkinci çeyrekte Türk Telekom’un hücumdaki etkinliğine karşılık vermekte zorlanan Trabzonspor, soyunma odasına 51-37 geride girdi.

İkinci yarıda skor üstünlüğünü koruyan ev sahibi ekip, dış atışlardaki yüksek yüzdesiyle farkı açtı. Üçüncü periyot 79-58 tamamlanırken, son çeyrekte de oyunun kontrolünü elinde tutan Türk Telekom, mücadeleden 100-77 galip ayrıldı.

Trabzonspor, kupadan elenmesinin ardından mücadelesini Türkiye Basketbol Süper Ligi’nde sürdürecek.

Periyot sonuçları:

    Periyot: Türk Telekom 18 – 17 Trabzonspor

    Periyot: Türk Telekom 51 – 37 Trabzonspor

    Periyot: Türk Telekom 79 – 58 Trabzonspor

    Periyot: Türk Telekom 100 – 77 Trabzonspor