TRABZONSPOR İKİNCİ YARIYA EKSİK BAŞLAYACAK
Süper Lig'in 17. haftasında Trabzonspor'un sahasında Bodrum FK'yı 1-0 mağlup ettiği karşılaşmada Batista Mendy gördüğü sarı kart ile cezalı duruma düştü.
Maçın son dakikalarında zaman geçirmeye yönelik davrandığı için maçın hakemi tarafından sarı kart gösterilen oyuncu Samsunspor deplasmanında forma giyemeyecek.
GÜNEŞ'TEN TEPKİ
Trabzonspor teknik direktörü Şenol Güneş maçın ardından basın toplantısında yaptığı açıklamada maçın hakemine tepki gösterdi. Ali Şahin ve Mendy'nin gördüğü sarı kartlarla ilgili konuşan Güneş "Daha ilk pozisyonda Ali’ye sarı kart verdi. Rakibe neden göstermiyorsun. Oyunu sürekli ağırlaştırıyorlar buna izin veriyorsun. Kaleci oyunu ağırlaştırıyor sonuna kadar sarı kart vermiyorsun. Golü attık peşine hemen Mendy’e sarı kart verdi ve haftaya cezalı. Tamam bizim sorunlarımız var ama yeter bu kadar vurmak olmaz. Rakip oyuncular yerlerde yuvarlanıyor, bizimkiler yapmıyor belki bu konuda da eğitmeliyiz." ifadelerini kullandı.