TRABZONSPOR HAZIRLIK MAÇINDA TÜRK TELEKOM'A MAĞLUP OLDU
Trabzonspor, 2025-2026 sezonu hazırlıkları kapsamında katıldığı Aliağa Ege Cup’taki ikinci maçında Türk Telekom’a 79-75 mağlup oldu.
ENKA Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada Trabzonspor, ilk periyodu 23-17 önde tamamlarken, devreye 45-37 üstün girdi. Üçüncü periyotta da skor avantajını koruyan bordo-mavili ekip, son çeyreğe 63-57 önde başladı.
Son periyotta üstünlüğünü sürdüremeyen Trabzonspor, mücadeleyi 79-75 kaybetti.