TRABZONSPOR, HAZIRLIK MAÇINDA DİNAMO TİFLİS İLE BERABERE KALDI
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor, hazırlık maçında Gürcistan temsilcisi Dinamo Tiflis ile 1-1 berabere kaldı.
Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde oynanan karşılaşmanın ilk yarısında her iki takım da kontrollü bir oyun sergilerken, ikinci yarıda tempo yükseldi. Bordo-mavili ekibin golünü penaltıdan Muhammed Cham kaydetti. Dinamo Tiflis’in golü ise ikinci yarının ortalarında geldi.
Teknik direktör Fatih Tekke mücadelede çok sayıda oyuncuya şans vererek kadro rotasyonunu denedi.
Trabzonspor, iki günlük iznin ardından 15 Temmuz Salı günü Erzurum kampına başlayarak sezon hazırlıklarına devam edecek.