TRABZONSPOR'DA UMUT NAYİR: "DAHA SAKİN KALABİLİRDİK"

Trabzonspor’un yeni transferi Umut Nayir, Antalyaspor maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.

Yayınlanma: 30 Ocak 2026 Cuma 22.26

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig’in 20. haftasında deplasmanda Antalyaspor ile karşı karşıya geldi. Mücadele, 1-1’lik eşitlikle sona erdi. Karşılaşmada ilk kez bordo-mavili formayla sahaya çıkan Umut Nayir, maçın ardından değerlendirmelerde bulundu.

İLK MAÇ HEYECANI

Trabzonspor formasıyla ilk maçına çıkan Umut Nayir, bordo-mavili ekipte yer almaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi. Sürecin hızlı geliştiğini belirten deneyimli futbolcu, sahada süre almasının kendisi adına önemli olduğunu ifade etti.

Umut Nayir, “Burada olduğum için çok mutluyum. Süreç çok hızlı gelişti. Maçta oynama şansı buldum. Skoru alabilsek, katkı verebilsem benim adıma çok daha keyifli olabilirdi” dedi.

“DAHA SAKİN KALABİLİRDİK”

Karşılaşmanın genel değerlendirmesini yapan Nayir, ligin uzun bir maraton olduğuna dikkat çekti. Topa sahip olunan anlarda daha sakin olunması gerektiğini vurgulayan tecrübeli oyuncu, teknik heyetin devre arasında bu yönde uyarılarda bulunduğunu aktardı.

Nayir, “Lig çok uzun bir maraton. Bizim de stabil kalmamız lazımdı. Top bizdeyken daha sakin kalabilirdik. Sakin kalabilmek adına hocamız devre arasında konuşmuştu. İkinci yarıda pozisyonlara girdik. Önümüze bakıp devam etmemiz gerekiyor” ifadelerini kullandı.

TARAFTARA ÇAĞRI

Açıklamalarında Trabzonspor taraftarına da değinen Umut Nayir, bordo-mavili camianın desteğinin önemine vurgu yaptı. Genç bir takım olduklarını hatırlatan deneyimli futbolcu, taraftarlardan desteklerini sürdürmelerini istedi.

Umut Nayir, “Onlar zaten yıllardır takımımıza destek olarak takımımızı ayakta tutuyor. Genç bir takımız, desteklerinize ihtiyacımız var. Desteklerinizi lütfen esirgemeyin” şeklinde konuştu.