TRABZONSPOR'DA BİR DÖNEM SONA ERİYOR!
Trabzonspor Kulübü Altyapı Koordinatörü Güngör Şahinkaya, altyapı geliştirme programı Double Pass ile olan iş birliğinin sona ereceğini açıkladı. Şahinkaya, bu kararın Trabzon futbol kültürüne uygun olmadığı gerekçesiyle alındığını belirtti.
"Double Pass ile Yola Devam Etmeyeceğiz"
Şahinkaya, sözleşmesi yakında sona erecek olan Double Pass ile iş birliğini sürdürmeyeceklerini net bir şekilde ifade etti:
"Ben kesinlikle tavır koydum ve onlarla devam etmeyi düşünmüyorum. Federasyonda da bu firmayla benzer deneyimler yaşadım. Bu süreç tamamen Abdullah Avcı’nın sorumluluğundaydı."
"Trabzon Futbol Kültürüne Uygun Değil"
Şahinkaya, Double Pass’in Trabzon futbol kültürüne uygun olmadığını dile getirdiğini ve bu fikrinin yönetim kurulu tarafından da desteklendiğini söyledi:
"Burada görevdeyken bu işin Trabzon futbol kültürüne uygun olmadığını belirttim. Yönetim kurulu da hak verdi. Ancak anlaşma, Abdullah Avcı’nın isteği üzerine geleceğe yönelik bir yatırım olarak yapılmıştı."
Federasyonun Rolü
Double Pass sürecinin federasyon tarafından başlatıldığını vurgulayan Şahinkaya, kulüplerin bu entegrasyona mecbur bırakıldığını ifade etti:
"Federasyon, bu anlaşmayı yaparak kulüpleri entegrasyona zorladı. Önceki federasyonun başlattığı bu süreç, kulüpleri zorluk içinde bıraktı."
"Abdullah Hoca'nın takdiridir"
Şahinkaya, bu kararın Abdullah Avcı’nın insiyatifiyle hayata geçirildiğini belirterek şunları ekledi:
"Bu, Abdullah Hoca’nın takdiridir, buna bir şey diyemem. Ama benim görüşüm, Trabzonspor’un kendi kültürü ve alışkanlıklarına daha uygun bir sistemle ilerlemesi gerektiği yönünde."
Anlaşma Bu Ay Bitiyor
Güngör Şahinkaya’nın açıklamaları sonrasında Double Pass ile iş birliğinin bu ay içerisinde resmi olarak sona ermesi bekleniyor.