TRABZONSPOR BAŞKANI DOĞAN: "YÜKSEK FAİZ NEDENİYLE BORÇ AZALMIYOR"
Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan, kulübün mali yapısının yüksek faiz yükü nedeniyle ciddi baskı altında olduğunu belirterek, Haziran ayı sonuna kadar borcun 2,5 milyar TL seviyesine düşmesinin hedeflendiğini açıkladı.
Doğan, İstanbul'da düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, gelir-gider dengesizliği ve finansman maliyetlerinin kulüp bütçesini zorladığını söyledi.
“Şu anda yüzde 55 faiz ödüyoruz. Bulduğumuz kaynaklarla ancak bu faizleri karşılayabiliyoruz. Ana borca dokunamadan faiz yükü içinde dönüp duruyoruz. Bu tablo sürdürülebilir değil,” diyen Doğan, borç yapılandırması ve ek gelir yaratma konusunda yoğun mesai harcadıklarını ifade etti.
Borçta kısmi bir düşüş öngördüklerini belirten Doğan, "Ne kadar gelir elde edersek edelim, faiz yüküyle mücadele etmediğimiz sürece borç azalmıyor. Haziran sonunda borçta düşüş bekliyoruz ama bu yeterli olmayacak. Ek gelir kaynakları oluşturmak zorundayız" dedi.