TRABZONSPOR BAŞKANI DOĞAN'DAN ALİ KOÇ'A ÇOK SERT YANIT
Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’un açıklamalarına sert sözlerle karşılık verdi.
Doğan, Fenerbahçe yöneticisinin karşılaşma sonrası yaptığı değerlendirmelere atıfta bulunarak, "Muhatap olduğumuz zeka bu" ifadelerini kullandı.
Yazılı açıklama yayımlayan Doğan, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’un sözlerini “seviyesiz, gerçekleri çarpıtan ve Trabzonspor camiasına karşı haddini aşan açıklamalar” olarak nitelendirdi.
Doğan açıklamasında, "Fenerbahçe Başkanının ağzına sakız ettiği ‘kumpas’ söylemi 2010-2011 yılında işlenen günahları örtmek için kamuoyuna servis edilen trajikomik bir ifadedir" değerlendirmesinde bulundu.
Fenerbahçeli bir yöneticinin maç sonrası yaptığı, "İkinci yarıda hakem taraf değiştirdi" sözlerini hatırlatan Doğan, "Oynadığımız maçtan sonra canlı yayında dile getirilen bu ifadeler, muhatap olduğumuz zekaların ne derecede olduğunu göstermektedir" ifadesini kullandı.
Doğan, açıklamasının devamında, "Fenerbahçe Kulübü’nü yönetenlerin ‘zihniyeti’ ve ‘ciddiyeti’ logolarına koydukları 5 yıldızdan bellidir. 2010-2011 Şampiyonu Trabzonspor’dur. Kirlettiğiniz şampiyonluk kupamız orada oldukça da yüzünüz gülmeyecektir" sözlerine yer verdi.