TRABZON MUAY THAI TAKIMI ORDU'DA FIRTINA GİBİ ESTİ: 41 MADALYA KAZANDI

Ordu’da düzenlenen Muaythai Gençler, U23 ve Büyükler Karadeniz Bölge Şampiyonası tamamlandı. Başpehlivan Recep Kara Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyona 49 sporcu ile katılan Trabzon ekibi, 19 altın, 14 gümüş ve 8 bronz olmak üzere toplam 41 madalya kazanarak büyük başarı elde etti.

Trabzon ekibi, elde ettiği 95 puanla takım sıralamasında ikinci sırada yer aldı. Dereceye giren ve ilk iki sırayı elde eden 33 sporcu, Nisan ayında Adana’da düzenlenecek Türkiye Şampiyonası’nda kenti temsil etme hakkı kazandı.

Muaythai Trabzon İl Temsilcisi Gökhan Bektaş, başarılarının uzun süredir sürdürülen disiplinli çalışmaların sonucu olduğunu belirtti. Bektaş, Trabzon’da Muaythai’ye ilginin arttığını ve sporcu sayısının her geçen gün yükseldiğini ifade ederek, “Büyükşehir Belediyemiz spora katkılarını esirgemiyor. Antrenörlerimiz de bu branşı Trabzon’da yaymak için yoğun çaba gösteriyor” dedi.

Bektaş, altyapı eksikliklerine de dikkat çekerek, “49 sporcu ile katıldığımız bir şampiyonada 41 madalya kazanıyoruz. Ancak buna rağmen Trabzon’da bu branşa uygun tesisimiz yok. Yetkililerden biraz daha ilgi ve destek bekliyoruz” diye konuştu.

Muaythai’nin gençlerin kötü alışkanlıklardan uzaklaşmasında önemli rol oynadığını vurgulayan Bektaş, “Çocuklar bu sporu yaptıklarında kendilerine hedef koyuyorlar. Hedefler, onları sigara, uyuşturucu ve diğer kötü alışkanlıklardan uzak tutuyor. Eğitimlerine ve geleceklerine daha fazla önem veriyorlar” ifadelerini kullandı.

Karadeniz Bölge Şampiyonası’nda ilk ikiye giren 33 sporcu, Türkiye Şampiyonası’nda Trabzon’u temsil edecek. Bektaş, Nisan ayında Adana’da yapılacak organizasyonda da iddialı olduklarını söyledi.