TRABZON'DA CUMHURİYET BAYRAMI DOLAYISIYLA ATATÜRK ANITINA ÇELENK SUNULDU

Trabzon’da 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla Atatürk Anıtı’na çelenk sunma töreni gerçekleştirildi.

Cumhuriyet’in 102. yılı etkinlikleri kapsamında 15 Temmuz Şehitleri ve Hürriyet Parkı’nda düzenlenen törene, Trabzon Valisi Aziz Yıldırım, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç ve Garnizon Komutanlığı temsilcileri katıldı.

Törende saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu.

Vali Aziz Yıldırım, törende yaptığı konuşmada, Cumhuriyet’in Türk milletinin bağımsızlık iradesinin sembolü olduğunu belirtti.

Yıldırım, “Bu tarih, milletimizin sahip olduğu sorumluluk bilincinin en güçlü tezahürüdür. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün de ifade ettiği gibi, Cumhuriyet; Türk milletinin karakterine ve tabiatına en uygun yönetim biçimidir. Her türlü imkânsızlık içinde varoluş mücadelesi veren milletimizin azmini, inancını, birlik ve beraberliğini tüm dünyaya ilan etmiştir.” ifadelerini kullandı.