TRABZON'DA ATIL BİNA İÇİN YATIRIM ÇAĞRISI

Mustafa Bıyık, boş durumda bulunan eski Özdil Belediye binasının huzurevi veya rehabilitasyon merkezi olarak değerlendirilmesi için yatırımcılara çağrıda bulundu.

Türkiye’de nüfusun yaşlandığını belirten Bıyık, gelecekte rehabilitasyon merkezleri ve huzurevlerine daha fazla ihtiyaç duyulacağını söyledi.

Eski belediye binasının uzun süredir atıl durumda olduğunu ifade eden Bıyık, “Huzurevi, sağlık merkezi veya rehabilitasyon yatırımı yapmak isteyen vatandaşlarımızla ortak projeye açığız” dedi.

Yomra’da doğayla iç içe sosyal ve sağlık yatırımlarının yapılabileceğini kaydeden Bıyık, yatırım yapmak isteyenleri ilçeye davet etti.