TRABZON ARAKLI'DA ORMANCILIK OYUNLARI İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI
Orman Genel Müdürlüğü, mesleki dayanışmayı artırmak ve saha tecrübesini güçlendirmek amacıyla Trabzon’da geniş kapsamlı bir organizasyon düzenliyor.
Orman Genel Müdürlüğü (OGM) tarafından 2026 yılından itibaren geleneksel hale getirilmesi planlanan “Türkiye Ormancılık Oyunları” için hazırlıklarda sona gelindi. Organizasyonun, Trabzon’un Araklı ilçesinde kurulacak parkurda gerçekleştirilmesi kararlaştırıldı.
Sürmene Orman İşletme Müdürlüğü koordinesinde yürütülen çalışmalarda son aşamaya gelinirken, 30 Mart’ta başlayacak elemelerle birlikte yarış süreci start alacak. Etkinliklerin yaklaşık bir ay süreceği ve final karşılaşmasının ardından tamamlanacağı bildirildi.
Nisan ayı boyunca devam edecek organizasyon kapsamında, ormancılık personeli teknik ve uygulamalı yarışlarda performans sergileyecek.
Organizasyona ilişkin değerlendirmelerde, etkinliğin amacının "personelin teorik bilgisini sahada uygulamaya dönüştürmek ve birimler arası koordinasyonu güçlendirmek" olduğu belirtildi.
Teknik eğitimler, stratejik yarışmalar ve sosyal etkinliklerden oluşacak programla, kurum içi dayanışmanın artırılması hedefleniyor.
OGM’nin organizasyonla "Birlikte daha güçlü, daha yeşil bir Türkiye" mesajını sahaya yansıtmayı amaçladığı ifade edildi.