TRABZON AK PARTİ'DE BİR İSTİFA DAHA!
AK Parti Beşikdüzü İlçe Başkanı İsa Kahraman görevinden istifa ettiği duyurdu. İstifa ettiği duyuran Kahraman dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
"FETÖ'CÜ TAKTİKLERLE İLÇE TEŞKİLATIMIZI DİZAYN ETMEYE ÇALIŞMIŞLARDIR"
Ak Parti Beşikdüzü İlçe Başkanlığı görevinden istifa ettiği duyuran Kahraman, "Büyük onur ve gururla yürüttüğüm Ak Parti Beşikdüzü İlçe Başkanlığı görevimden resmi istifa dilekçemi sunarak bugün ayrılmış bulunmaktayım. Şunu herkesin bilmesini isterim ki biz hayallerimizi Beşikdüzü için kurduk ve Beşikdüzü’ne hizmet etmeyi çok sevdik. Mertçe ben Beşikdüzü’ne hizmet etmek istiyorum deyip aday olmaya cesaret edemeyenler, fetocu taktiklerle ilçe teşkilatımızı dizayn etmeye çalışmışlardır. Sayın cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın kutlu davasına zerre zarar vermemek için; bugün namussuzca ve ahlaksızca yapılan bu iğrenç saldırıya en güzel cevabımız istifamız olmuştur. Bu namertlere ve feto taktiği güden namussuzlara İsa Kahraman hiçbir zaman boyun eğmemiş, kimsenin adamı ve emir eri olmamış; sadece Recep Tayyip Erdoğan’ın adamı ve milletin hizmetkarı olmuştur ve ölene dek öyle olacaktır." dedi.
"NE BEŞİKDÜZÜ HALKI NE DE AK PARTİMİZ ASLA GEÇİT VERMEYECEKTİR"
Kahraman sözlerinin son kısmında şu ifadeleri kullandı: "Şuna inancım tamdır ki bayrağı devredeceğim dava arkadaşım başlattığımız bu kutlu “Yeniden Beşikdüzü” yürüyüşünü çok daha yukarılara taşıyacaktır. Menfaat ve çıkar ilişkisinden başka hiçbir amaç gütmeyen, Beşikdüzü’nün geleceği zerrece umurlarında olmayan bir avuç müptezele, ne Beşikdüzü halkı ne de Ak partimiz asla geçit vermeyecektir. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da her daim Sayın Cumhurbaşkanımızın ve Partimizin emrinde olmaya devam edeceğimi özellikle belirttimek istiyorum. Partili partisiz tüm Beşikdüzü halkına; şahsıma ve teşkilatıma bugüne kadar gösterdikleri yakın ilgi ve alakadan ötürü şükranlarımı sunuyorum. Teşkilatımla birlikte ziyaret ettiğim baş tacımız yaşlılarımızın ve hastalarımızın ellerinden bir kez daha öpüyor; Rabbimden hem şifa hem de uzun ömürler niyaz ediyorum. Benimle birlikte gece gündüz sahada koşturan yönetim kurulu arkadaşlarıma çok teşekkür ediyor şükranlarımı sunuyorum. Selam ve Dua ile…"