TAHA BALCI SEBAT GENÇLİK'TE
3. Lig temsilcilerimizden Sebat Gençlik Spor’da transfer çalışmaları sürüyor. Yeni sezonda şampiyonluk için yola çıkan kırmızı-beyazlılar, teknik direktör Adem Çak’ın raporu doğrultusunda nokta transferler yapmaya devam ediyor.
Kırmızı-beyazlıların son transferi ise golcü oyuncu Taha Balcı oldu. Taha, geçtiğimiz sezonu Orduspor 1967’de tamamlamıştı.
“Yuvana Hoş Geldin Taha Balcı”
Kırmızı-beyazlılar, Taha için sosyal medya hesabından, “Yuvana hoş geldin Taha Balcı” paylaşımı yaptı. Paylaşımda, “Kulübümüz, geçen sezon Orduspor 1967’de oynayan forvet oyuncusu Taha Balcı ile 1 yıllık sözleşme imzalamıştır.
Kendisine camiamıza hoş geldin diyor ve Sebat Gençlik Spor forması altında başarılar diliyoruz” ifadelerine yer verildi. Taha, 2008 ve 2011 yılları arasında da Sebat’ta forma giyinmişti.