SÜPER LİG EKİBİNDE FLAŞ GELİŞME! PUAN SİLME CEZASI...
Trendyol Süper Lig ekibi Konyaspor puan silme cezası ile karşı karşıya kalabilir.
Konyaspor Yüksek Divan Kurulu Başkanı Ahmet Şan, kulübün vergi borcunun ödenmemesi durumunda 3 puan silme cezasıyla karşılaşabileceğini belirtti. Şan, "Vergi borcunu kapatıp önce 3 puan cezasından kurtulalım. Artık günler ve saatler sayılı, 29 Kasım'a kadar bu sorunu çözmemiz gerekir," ifadelerini kullandı.
KONYASPOR ZOR DURUMDA
Ahmet Şan, Konya Büyükşehir Stadı'nda düzenlenen basın toplantısında, kulübün ekonomik sıkıntılar yaşadığını ifade etti. Şan, Başkan Ömer Korkmaz ve ekibinin mali sorunların çözümü için yoğun çaba harcadığını belirtti. "Konyaspor şehrimizin reklam yüzü ve kulübümüzün sahiplenilmesi gerekiyor," diyen Şan, birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaptı.
"HERKES TAŞIN ALTINA ELİNİ KOYMALI"
Yeşil-beyazlıların 13 yıldır Süper Lig’de mücadele ettiğini hatırlatan Şan, "Vergi borcunu kapatmazsak 3 puan cezası gelecek. Günler sayılı, 29 Kasım’a kadar çözüm bulmalıyız. Aksi takdirde daha ağırlaştırılmış cezalarla karşılaşabiliriz. Herkesin taşın altına elini koyması lazım," şeklinde konuştu.
BORÇ 1 MİLYAR 100 MİLYON TL'Yİ AŞTI
Kulübün mali sorunlarının sportif başarıya da zarar vereceğini ifade eden Şan, "Bu futbolcuların hepsi profesyonel. 170 milyon TL’lik vergi borcunun 24 aylık taksitler halinde yapılandırılması sağlanabilirse, yönetim ödeme gücüne sahip olabilir. Ancak, bu hemen toplanamazsa sıkıntı büyük," dedi. Şan, Konyaspor’un toplam borcunun 1 milyar 100 milyon TL’yi aştığını ve bu borcun davalar sonucunda daha da artabileceğini belirtti.
Şan, "Konya olarak bir araya gelirsek bu durumu aşacağımızdan eminim," diyerek, tüm şehri Konyaspor’a destek olmaya çağırdı.