SÜPER LİG EKİBİNDE FATURA TEKNİK EKİBE KESİLDİ

Adana Demirspor Teknik Sorumlusu Serkan Damla, Trabzonspor karşısında alınan 5-0’lık mağlubiyetin ardından görevinden ayrıldığını açıkladı. Damla, ayrılığını sosyal medya hesabından yaptığı bir açıklamayla duyurdu.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Damla, ayrılığı şu ifadelerle duyurdu:

"Büyük Adana Demirspor Camiasına, Beş sezon boyunca Adana Demirspor'da teknik heyetin çeşitli kademelerinde zaman zaman teknik direktör olarak görev yaptım.

Göreve geldiğim ilk günden itibaren elimden geleni yaptım ve bu büyük camiaya hizmet ettim. 26 yıl sonra gelen şampiyonluk ve Avrupa mücadelesinde bu gururu hep birlikte yaşadık.

En büyük temennim sezon sonunda Adana Demirspor'un ligde kalmasıdır. Sevgi ve saygılarımla..."