ŞENOL GÜNEŞ; YÖNETİME VE CAMİAYA BİR IŞIK VERMEYE ÇALIŞACAĞIM
Trabzonspor'un yeni teknik direktörü Trabzon'a geldi. Ayağının tozu basın mensuplarının sorularını cevaplandıran Güneş, şunları söyledi;
ŞENOL GÜNEŞ'İN AÇIKLAMALARI:
Trabzon'a yeni gelmiyorum ama değişik duygularla gelmiş oluyorum. Bir görev için geldim. Trabzonspor, benden önce Abdullah Hoca ile başarılı işler yaptı. Son maça İhsan Hoca çıktı. Yeni bir dönem başlayacak. Yönetim kurulu ve başkan, benimle görüşmek istedi, "gel" dediler, geldim. Durum değerlendirmesi yapacağız. Tanıdığım bir şehir. Zor bir dönem, o travmaları atlatıp, yeni bir takım yaparak, iyi bir takım görmek istiyoruz. İnşallah en güzeli olacaktır.
GENÇLİĞİMDEKİ HEYECAN GİBİYDİ
"Zaten istenen şey de oyuncunun oynadığı oyundan keyif alması, taraflarında bunu keyifle izlemesi, hepimizin de gurur duymasıdır. İnşallah en güzeli olacak. Şimdi şöyle yani, bunu sözde ifade etmek doğru değil ama şunu söyleyeyim, yeni bir işe başlıyormuş gibi hissediyorum ama şimdiki heyecanım, gençliğimdeki heyecan gibiydi."
YALNIZ BIRAKMIYORLAR
"O zamanki heyecan bastırılmazdı, kontrolü zordu. Şimdi duygular ve mantıkla birleşeceği bir dönem yaşıyoruz. Çünkü buradaki sorumluluğumuz tecrübeyle sonuçlanacak. Çünkü o tecrübenin katkısıyla, evet ben de olacağım ama biletle nasıl olacağını konuşacağım, anlatacağım. Trabzon bunu istiyor, bekliyor. Geçmişte ilk çıkışta yalnızlık hissedebiliyordun, yalnız kalabiliyordun. Şimdi kimseyi yalnız bırakmıyorlar."
TEK BAŞINA YAPAMAZLAR
"Teknolojinin dünyanın bu kadar globalleştiği dönemde insanlar tek başına bir iş yapamazlar. Ama tek kişilerin, liderlerin yol göstermesi, rehber olması çok önemli. Umarım ki benden beklediklerini taraftara ben veririm. Yönetime, camiye güzel bir ışık veririz. Onu yapmaya çalışırız. Çok teşekkürler."