SEBAT GENÇLİK TEKNİK DİREKTÖRÜ KARSLI'DAN TÜRKİYE KUPASI VE LİG DEĞERLENDİRMESİ

Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu’nda Orduspor 1967 ile karşılaşan Sebat Gençlikspor’un teknik direktörü Turgay Karslı, mücadele sonrası açıklamalarda bulundu.

Karslı, kupa maçına genç ağırlıklı bir kadro ile çıktıklarını belirterek, “Kupa bizim için genç ve az süre alan oyuncularımızın durumunu değerlendirdiğimiz bir kulvardı. En büyük kazanımımız onların performansını görmek ve onlara süre vermek oldu. Ayrıca eksiklerimizi görmemiz açısından da önemli bir fırsattı. Rakibimiz ciddi bir mücadele ortaya koydu, onları tebrik ediyorum. Biz de hedeflediğimiz oyunu ve süreci değerlendirmek için yolumuza devam edeceğiz.” dedi.

Hafta sonu deplasmanda oynayacakları Fatsa Belediyespor maçına da değinen Karslı, “Fatsa maçını ciddiye alıyoruz. Sonuca odaklı bir oyun ortaya koyup her şeye rağmen galip gelmek istiyoruz.” ifadelerini kullandı.