SEBAT GENÇLİK SPOR KADROSUNU GÜÇLENDİRİYOR

Sebat Gençlik Spor Kulübü, 2025–2026 sezonu yapılanması kapsamında genç futbolcular Veysel Sönmezsoy ve Zekeriya Bulut ile resmi sözleşme imzaladı.

Kulüp tesislerinde düzenlenen imza töreninde konuşan Kulüp Başkan Vekili Aslan Güner, hedeflerinin başarıya aç, zirveye oynayacak bir takım kurmak olduğunu belirtti.

Güner, yaptığı açıklamada, “Bu doğrultuda genç, istekli ve gelişime açık oyuncularla yolumuza devam ediyoruz. Veysel ve Zekeriya, hem yetenekleri hem de karakterleriyle bu vizyona uygun futbolcular. Kendilerine güveniyoruz ve camiamıza hayırlı olmasını diliyoruz.” ifadelerini kullandı.

VEYSEL SÖNMEZSOY: “BU FORMAYI GURURLA TAŞIYACAĞIM”

Yeni sezonda Sebat Gençlik Spor formasını giyecek olan Veysel Sönmezsoy, kulübe katılmaktan dolayı gurur duyduğunu dile getirdi.

Sönmezsoy, “Böylesine köklü ve hedefleri olan bir kulübün parçası olmak benim için büyük bir onur. Bu formayı gururla taşıyacağım. Takımım için elimden gelenin en iyisini sahaya yansıtmak istiyorum. Bana güvenenleri mahcup etmeyeceğim.” dedi.

ZEKERİYA BULUT: “ÇOK ÇALIŞIP TAKIMA KATKI SAĞLAMAK İSTİYORUM”

Takıma katılan bir diğer genç futbolcu Zekeriya Bulut da imza töreninin ardından açıklamalarda bulundu.

Bulut, “Sebat Gençlik Spor gibi hedefleri olan bir kulüpte forma giyecek olmak heyecan verici. Çok çalışarak hem bireysel gelişimimi sürdüreceğim hem de takımımıza maksimum katkı sağlamaya çalışacağım. Bu fırsat için kulüp yönetimine teşekkür ediyorum.” diye konuştu.