SEBAT GENÇLİK KULÜBÜ'NDEN BAŞKAN GENÇ'E DESTEK

Süper Lig’in 5. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda karşılaşan Trabzonspor’un maçında verilen hakem kararları bordo-mavili camiada tepki topladı.

Mücadelenin ilk yarısında Trabzonspor’un bir golü iptal edilirken, Okay Yokuşlu kırmızı, Savic ise sarı kart gördü. Kararların ardından Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda hakeme sert tepki gösterdi. Başkan Genç, “Şike hâlâ devam ediyor. Kaç kişiye karşı mücadele ettiğimizi bilemiyoruz. 20 dakikada buz gibi gol iptal edildi, kırmızı kart verildi. Yuh olsun, yazıklar olsun. Her zaman en büyük Trabzonspor” ifadelerini kullandı.

Genç’in açıklamalarına destek veren Sebat Gençlik Spor Kulübü, yazılı bir açıklama yayımladı. Açıklamada, “Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Ahmet Metin Genç’in yapmış olduğu değerlendirmeler bizler için kıymetli ve anlamlıdır. Sebat Gençlik Spor Kulübü olarak; şehrimizin değerlerine sahip çıkan, doğruları cesurca ifade eden ve Trabzon camiasının onurlu duruşunu temsil eden Sayın Büyükşehir Belediye Başkanımızın yanında olduğumuzun bilinmesini isteriz” denildi.

Sebat Gençlik Spor Kulübü ayrıca 2010-2011 sezonuna atıfta bulunarak, “Yaşananlar spor kamuoyunun hafızasında tüm gerçekliğiyle yerini korumaktadır. Hiçbir çarpıtma ve mağduriyet söylemi, hakikatin üzerini örtemeyecektir. Trabzonspor, Türk futbolunun en temiz ve en saygın camiasıdır. Bu duruş dün olduğu gibi bugün de yarın da aynı kararlılıkla devam edecektir” ifadelerine yer verdi.