SEBAT GENÇLİK İKİ TRANSFER DAHA YAPTI
2025–2026 sezonu öncesi kadrosunu güçlendiren Sebat Gençlik Spor, iki önemli ismi renklerine bağladı. Karşıyaka’nın başarılı stoperi Abdulkadir Öksüz ve Erzincanspor’un etkili sol kanat oyuncusu Yasin Dülger, kulüp binasında düzenlenen imza töreniyle resmi sözleşmeyi imzaladı.
Başkan vekili Güner’den güven mesajı
Kulüp Başkan Vekili Aslan Güner, “Kadromuzu büyük titizlikle oluşturuyoruz. Planlı ve sağlam adımlarla hedeflerimize yürüyoruz. Yeni transferlerimizin takıma güç katacağına inanıyoruz,” dedi. 2025–2026 sezonunda daha büyük başarılar için hazır olduklarını vurguladı.
Oyunculardan hedefe odaklı açıklamalar
Abdulkadir Öksüz, “Sebat Gençlik gibi hedefleri olan köklü bir camiada yer almak büyük mutluluk. Formamızı en iyi şekilde taşıyacağım,” diye konuştu. Yasin Dülger ise “Bu formayı giymek gurur verici. Taraftar desteğiyle başarılı sezon geçireceğiz,” ifadelerini kullandı.