SAVIC: "BÜYÜK FİNALLER OYNAMAK İÇİN TRABZONSPOR'A GELDİM"

Trabzonspor Kaptanı Stefan Savic, Ziraat Türkiye Kupası finali öncesinde takımın maça hazır olduğunu belirterek, “Yarınki tek hedefimiz kupayı kazanmak. Trabzonspor’un Türkiye Kupası’nı müzesine götürmeyi çok istiyoruz” dedi.

Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor ile karşılaşacak Trabzonspor’da takım kaptanı Stefan Savic, maç öncesi düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

Final karşılaşmasının şehir ve camia için büyük önem taşıdığını ifade eden Savic, takım olarak mücadeleye hazır olduklarını söyledi.

“Buraya çok hazır ve motive bir şekilde geldik. Yarınki tek hedefimiz kupayı kazanmak. Takımımız, taraftarımız ve şehrimiz için bu kupayı almak istiyoruz” ifadelerini kullanan Savic, Trabzonspor’un kupayı müzesine götürmek için sahada ellerinden geleni yapacaklarını belirtti.

Trabzonspor’a transfer olurken büyük hedeflerle geldiğini dile getiren Karadağlı futbolcu, “Trabzonspor’a gelirken büyük bir kulübe geldiğimin ve böyle büyük finaller oynama fırsatı bulacağımın bilinciyle geldim. Bu tür maçlarda yer almak benim için büyük mutluluk” diye konuştu.

Finalde karşılaşacakları TÜMOSAN Konyaspor’un sezonun ikinci yarısında başarılı bir performans ortaya koyduğunu kaydeden Savic, rakiplerini tebrik ederek finale yükselmelerinin önemli bir başarı olduğunu ifade etti.

Mücadelenin dostluk ve fair-play içerisinde geçmesini temenni eden Savic, “Umarım herkesin keyif aldığı güzel bir final olur. Maçın ardından herkesin güvenli ve huzurlu bir şekilde evine döndüğü bir karşılaşma diliyorum” değerlendirmesinde bulundu.