SAADET PARTİSİ ŞALPAZARI İLÇE BAŞKANI ÖZENDİ'DEN STADYUM ÇAĞRISI

Saadet Partisi Şalpazarı İlçe Başkanı Nusret Özendi, ilçede futbol sahası bulunmamasının önemli bir sorun olduğunu belirterek, “Şalpazarı’na acilen bir stadyum yapılmalı” dedi.

Özendi, yaptığı yazılı açıklamada, Şalpazarı’nda spor kulüplerinin ve gençlerin yıllardır modern bir tesis eksikliği yaşadığını ifade etti. Mevcut imkânların yetersizliğinin sporcuları zor durumda bıraktığını kaydeden Özendi, “Şalpazarıspor’a gönül vermiş gençlerimiz antrenmanlarını çevre ilçelerde yapmak zorunda kalıyor. Bu durum hem zaman hem de ekonomik olarak büyük bir külfet oluşturuyor” ifadelerini kullandı.

Şalpazarıspor’un tüm zorluklara rağmen 13 yıldır 1. Amatör Küme’de mücadele ettiğini hatırlatan Özendi, kulübün daha üst liglere çıkma potansiyeline sahip olduğunu vurguladı.

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından stat için satın alınan 14 dönümlük arazinin, 10 yıldır süren yargı süreci nedeniyle değerlendirilemediğini söyleyen Özendi, “Arazinin bir kısmı Bakanlığa geçti ancak kalan bölümde hak sahipleriyle yaşanan uzlaşmazlık nedeniyle süreç tıkanmış durumda. Bu çıkmaz bir an önce çözülmeli” değerlendirmesinde bulundu.

Özendi, stat yapılmasının ilçeye sportif katkının yanı sıra ekonomik ve sosyal canlılık da getireceğini belirterek, yetkililere üç öneri sundu:

    Mevcut arazi üzerindeki anlaşmazlığın giderilerek stat projesinin başlatılması.

    İlçedeki mevcut halı sahanın genişletilerek stad haline dönüştürülmesi.

    Alternatif bir çözümle sürecin hızlandırılması.

Şalpazarı halkına da çağrı yapan Özendi, “Takımımıza tribünden destek olalım, sponsor olarak maddi katkı verelim. Unutmayalım ki, bu takım Şalpazarı’nın ortak değeridir” ifadesini kullandı.