'ORTAHİSAR STANDI' TRABZON GÜNLERİ'NDE İLGİ ODAĞI OLDU
Ankara’da düzenlenen Trabzon Günleri’nde Ortahisar Belediyesi’nin standı, ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı.
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelerek stantta yapılan tanıtımlara ilişkin bilgi verdi. Kaya, “Çok güzel hazırlanmış bir programda hemşerilerimizle kucaklaşmak, hasret gidermek için buradayız” dedi.
Etkinlikte, Ortahisar’ın kültürel değerleri ile belediye projeleri tanıtılırken, ziyaretçilere yöresel ürünler ikram edildi. Özellikle kuymak ikramı ve yerel ürünler ilgi gördü.
Kaya, “Trabzon’umuzun ve Ortahisarımızın kültürünü, değerlerini Ankara’da tanıtıyoruz” ifadesini kullandı.
Standın, etkinlik süresince ziyaretçilerin buluşma noktalarından biri olduğu belirtildi.