ORTAHİSAR'DA EDEBİYAT ŞÖLENİ

Ortahisar Belediyesi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen “Ortahisar Yazar Buluşmaları”, 4 gün süren etkinliklerin ardından sona erdi.

Türk öykücülüğünün usta ismi Tomris Uyar anısına düzenlenen buluşmalarda 68 yazar ve şair, söyleşi, dinleti ve imza günlerinde okurlarla bir araya geldi.

Belediye Başkanı Ahmet Kaya, edebiyatseverlere teşekkür ederek, “Trabzon’da adeta bir kültür şöleni yaşattık. Bu heyecanı gelecek yıllarda da sürdüreceğiz.” dedi.

Etkinlikte aralarında Feyza Hepçilingirler, Gamze Güller, Neslihan Önderoğlu, Nilay Özer, Gökçenur Ç., Salim Nizam ve Ayşe Övür’ün de bulunduğu çok sayıda yazar, edebiyat ve sanat üzerine söyleşiler gerçekleştirdi.

Program, yazar Mertcan Karacan’ın “İzindeyiz” adlı tek kişilik performansıyla sona erdi.

Ortahisar Belediye Başkan Yardımcısı Özer İskender, etkinliğin Trabzon için büyük bir kazanım olduğunu belirterek, “Başkanımız Ahmet Kaya’nın kültür ve sanata verdiği önem, kentin kültürel geleceği için büyük bir şans.” ifadelerini kullandı.

Katılımcılar ise 4 gün boyunca kültür ve sanata doyduklarını belirterek belediyeye teşekkür etti.