KTÜ'LÜ ÖĞRENCİLER, KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNİ MASAYA YATIRDI

Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencileri, Yükseköğretim Kalite Güvencesi Sistemi'nde öğrencilerin rolünü ele almak üzere bir çalıştay düzenledi. Etkinlik, farklı programlarda öğrenim gören öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirildi.

KTÜ Öğrenci Kalite Topluluğu tarafından organize edilen çalıştaya, Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Öğrenci Kalite Komisyonu yetkilileri de katıldı. Çalıştayda öğrencilerin kalite süreçlerine aktif katılımı, geribildirim mekanizmalarının güçlendirilmesi ve kalite kültürünün içselleştirilmesi amaçlandı.

Kaliteden Sorumlu Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ali Temiz, KTÜ Kalite Komisyonu ve KTÜ Öğrenci Kalite Komisyonu üyeleri de etkinlikte hazır bulundu. Öğrencilerin eğitim-öğretim, araştırma ve idari süreçlerin iyileştirilmesindeki paydaş rolü ile “kalite elçisi olma misyonu” vurgulandı.

Üniversite-Öğrenci Toplulukları İş Birliği ve Destek Programı (ÜNİDES) kapsamında desteklenen çalıştayın sonuç raporunun, önümüzdeki günlerde KTÜ Rektörlüğü’ne sunulması planlanıyor.