KTÜ İLE GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ ARASINDA "GENÇ OFİS" PROTOKOLÜ İMZALANDI
Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) ile Trabzon Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü arasında gençlerin kültürel, sportif ve gönüllülük faaliyetlerine katılımını artırmaya yönelik iş birliği protokolü imzalandı.
KTÜ Rektörlük Toplantı Salonu’nda düzenlenen törende, protokol KTÜ Rektörü Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı ile Trabzon Gençlik ve Spor İl Müdürü Lokman Arıcıoğlu tarafından imza altına alındı.
Törene, KTÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ali Temiz ile KTÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Ömer Salimoğlu da katıldı.
Protokol kapsamında KTÜ Kanuni Yerleşkesi’nde “Genç Ofis” açılacak. Açılacak ofisle öğrenciler ile üniversite personelinin eğitsel, kültürel, sportif ve gönüllülük faaliyetlerine katılımının artırılması hedefleniyor.
İş birliği ile ayrıca bağımlılıkla mücadele, sosyal sorumluluk ve gönüllülük bilincinin güçlendirilmesi, gençlerin kişisel gelişimlerine katkı sunacak faaliyetlerin yaygınlaştırılması amaçlanıyor.
KTÜ tarafından Genç Ofis için fiziki alan tahsis edilecek, altyapı, bakım ve onarım süreçlerinde destek sağlanacak. Ofisin tanıtımı ve etkinliklere katılımın artırılması için iletişim kanalları etkin şekilde kullanılacak.
Söz konusu iş birliği protokolünün 5 yıl süreyle geçerli olacağı, taraflardan birinin fesih bildiriminde bulunmaması halinde aynı süreyle uzatılacağı bildirildi.