KONATE'DE MENAJER PAZARLAMASI
MENAJERİ TRABZONSPOR AÇIKLAMASI YAPTI
Trabzonspor’un yönetiminin bonkörlüğünün farkına varan tüm menajerler ellerinde ne kadar futbolcu varsa, hepsini önermekten geri durmuyorlar. Bordo-Mavililerin transferde çok da seçici davranmadığı ve piyasa koşullarını da bilmediğini varsayan menajerler arasında şimdi de Dimitry Seluk, Rusya’nın Akhmat Grozny takımıyla sözleşmesi biten Burkino Fasolu santrafor Mohamed Konate’yi önerdi. Rusya’da yayın yapan Match TV’ye konuşan Konate’nin menajeri ise Trabzonspor’un oyuncusu ile ilgilendiğini ileri sürdü. Konate’nin menajeri Dimitriy Seluk, yaptığı açıklamada, “İlgiyi onaylıyorum ancak konu henüz netleşen bir durum yok. Onu görmek isteyen başka takımlar da var” diyerek futbolcusuna piyasa yapmanın planlamasını yürüttü.
GOL YÜZDESİ ÇOK DÜŞÜK BİR FORVET
Santrfor bölgesinde forma giyen Konate, son olarak Akhmat Grozny’de forma giydi. Temmuz ayında sözleşmesi sona eren oyuncu şu anda serbest konumda. Kariyerinde üst düzey kulüp bulunmayan oyuncu 2019’dan beri Rusya’da farklı takımlarda forma giyiyor. Rusya Ligi’nde toplamda 112 maça çıkan Konate 33 gol atıp 6 da asist yaptı. 26 yaşındaki futbolcu geride kalan sezonda ise 35 maçta 13 gol ve 1 asistlik performans sergiledi. Burkina Fasolu oyuncu en yüksek piyasa değerine ise 3 milyon Euro ile bu sezon ulaştı. Gol yüzdesi çok düşük olan Konate’nin Trabzonspor kurmayları tarafından kabul göreceği düşünülmüyor ancak yine de panik halinde ne yapacaklarının meçhul olduğuna işaret ediliyor.