İBB'NİN TRABZONSPOR PROJESİNE DAVA AÇTIĞI İDDİASI MECLİS GÜNDEMİNDE
Trabzonspor’un İstanbul Kartal’daki proje çalışmaları, Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi’nde gündeme geldi.
AK Parti Grup Başkanvekili Cevdet Bayraktar, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin projeye dava açtığını öne sürerek açıklama çağrısında bulundu.
“TRABZONSPOR HEPİMİZİN ORTAK DEĞERİ”
Bayraktar, 1994 yılında İstanbul Kartal’da Trabzonspor’a tahsis edilen arazinin kullanım süresinin 2023 yılında sona erdiğini, 2024 yılında ise Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın talimatıyla daimi üst hakkı tesisiyle yeniden kulübün tasarrufuna bırakıldığını söyledi.
Trabzonspor’un, Çevre Bakanlığı ve Emlak Konut ile birlikte bölgede değer artırıcı bir proje geliştirdiğini belirten Bayraktar, proje için gerekli kurum görüşlerinin alındığını ifade etti.
“İBB PROJEYE DAVA AÇTI” İDDİASI
Bayraktar, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin projeye itiraz ederek dava açtığı yönünde bilgi aldıklarını belirterek, “Trabzonspor hepimizin kırmızı çizgisidir. İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ni bu konuda açıklama yapmaya davet ediyoruz” dedi.
Trabzonspor söz konusu olduğunda ortak hareket edilmesi gerektiğini kaydeden Bayraktar, belediyenin yapacağı açıklamanın ardından tavırlarını netleştireceklerini ifade etti.
BAŞKAN GENÇ’TEN AÇIKLAMA ÇAĞRISI
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç ise dava sürecinin içeriğine ilişkin detaylı bilgi sahibi olmadığını söyledi.
Konuya ilişkin kulüpten de bazı açıklamalar yapıldığını belirten Genç, “İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı’nı bu konuda bir açıklama yapmaya ben de davet ediyorum. Trabzonspor için yapılacak bir şey varsa hep birlikte yaparız” ifadelerini kullandı.