GÜNEŞ FUTBOLCU İZLEMEYE GİDİYOR

Trabzonspor'da Şenol Güneş basın mensuplarıyla buluştu. Güneş, toplantıda yeni transferler yapılacağına dair açıklamalarda bulundu. Güneş, yaptığı açıklama arasında gelecek günlerde Gürcistan'a giderek maç izleyeceğini burada da oyuncuları da izleyeceğini söyledi.

Güneş'in bu konudan bahsetmesinin sebebinin transferden tek bir kişinin sorumlu olmadığına yönelik, scout ekiplerinin, teknik ekibin, yönetime gelen isim önerilerinin hepsinin değerlendirmesi var. Bu anlamda kendisinin de scout ekibinin de oyuncu izlediğini belirten Güneş, yakın zamanda Gürcistan'da bir maçı takip edeceğini belirtti.