GÜNEŞ ESKİ FUTBOLCULARINI TESİSLERDE AĞIRLADI

Trabzon'da düzenlenen "Efsanelerle Yeniden Futbol Turnuvası" için şehrimize gelen eski futbolcularA Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yemek verildi.

Geçmişten günümüze kadar çeşitli dönemlerde Trabzonspor forma giyen oyuncuların ağırladığı yemeğe Teknik Direktör Şenol Güneş  de katıldı.

 Şenol Güneş, yemek öncesi yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı: “Kurulduğumuz günden bugüne kadar nice başkanlar, hocalar, oyuncular geldi geçti. Herkes bu kulübün büyümesi için görev yaptı. Emekleri için teşekkür ediyoruz. Ben de teknik direktör olarak, daha önce de oyuncu olarak bu kulüpte görev yaptım, birçoğunuzla birlikte çalıştım. Çalışmadığım ama kulübe katkıları olan nice arkadaşlarımız var. Bugün sizler buradasınız. Sizlerle birlikte olmaktan dolayı çok mutluyum. Kulüpler fiziki bir kuruluştur ama onları yaşatan insanlardır. Değeri de onlardan gelir. Kulüp içerisinde sizlerin, bizlerin ve nicelerinin katkısı var. Ölenlere Allah’tan rahmet, yaşayanlara ise Allah’tan uzun ömür diliyorum."