FIRTINA HAKEME ENGEL OLMADI:0 -1

TRABZONSPOR, FENERBAHÇE DEPLASMANINDAN 1-0 MAĞLUP DÖNDÜ

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig’in 5. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda karşı karşıya geldi. Bugün saat 19.00'da başlayan mücadeleden bordo-mavili ekip 1-0 mağlup ayrıldı.

Karşılaşmanın ilk yarısında Paul Onuachu’nun attığı gol VAR incelemesi sonrası geçersiz sayıldı. Ardından Trabzonspor’dan Okay Yokuşlu 20. dakikada kırmızı kart görerek oyun dışında kaldı ve ekip 10 kişi mücadele etti. Mücadelenin 45. dakikasında En Nesiri’nin golü ile Fenerbahçe öne geçti.

Bordo-mavili ekip, eksik kalmasına rağmen maçın ikinci yarısında beraberlik için çaba gösterse de aradığı golü bulamadı. Trabzonspor bu sonuçla ligde 5. hafta sonunda puan kaybı yaşadı.