FIRTINA AKŞAM ANTRENMANINI GERÇEKLEŞTİRDİ
Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarına bugün TSİ 19.00'da yaptığı antrenmanla devam etti.
Teknik Direktör Abdullah Avcı yönetiminde Macaristan’ın Szeged şehrinde yapılan antrenmanın ilk bölümünde teknik ısınma gerçekleştirildi.
5'e 2 ve sonuçlandırma çalışması ile devam eden antrenmanın son bölümünde ise çift kale maç yapıldı.
Antrenmanda, milli takımlarda görev alan oyuncular yer almadı.
Trabzonspor hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.