FATİH TEKKE: "KUPAYI ÇOK FAZLA İSTİYORUZ, TRABZONSPOR'DA ÖLÇÜ KAZANMAKTIR"

Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Ziraat Türkiye Kupası finali öncesinde camia olarak kupayı çok istediklerini belirterek, “Trabzonspor’da hedef nettir. Ortada bir kupa vardır. Kazanırsak başardık deriz, kazanamazsak başaramadık demek gerekir” dedi.

 Ziraat Türkiye Kupası finalinde yarın TÜMOSAN Konyaspor ile karşılaşacak Trabzonspor’da Teknik Direktör Fatih Tekke, düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

Final maçının kendileri için büyük önem taşıdığını ifade eden Tekke, “Oyuncularım, ben, ekibim ve tüm camia yarın kupayı çok fazla istiyoruz. Takım olarak en güçlü, en coşkulu ve en istekli halimizle sahada olacağız” diye konuştu.

Rakip Konyaspor’un finale gelene kadar önemli mücadeleler verdiğini belirten Tekke, “Konyaspor’u, İlhan Palut’u, ekibini ve futbolcularını tebrik etmek lazım. Onlar da zorlu maçları kazanarak finale geldiler” ifadelerini kullandı.

Trabzonspor’da başarının ölçüsünün kupa kazanmak olduğunu vurgulayan deneyimli teknik adam, “Büyük takımlarda ölçü nettir; ya kazanırsınız ya da kazanamazsınız. Trabzonspor tarihinde ikincilikler olmuştur ancak bunlar başarı olarak görülmez. Bizim için hedef nettir, ortada bir kupa vardır” değerlendirmesinde bulundu.

Son dönemde takımın gelişim gösterdiğini belirten Tekke, oyuncuların değerinin arttığını ve saha içindeki ilerlemenin herkes tarafından görüldüğünü kaydetti.

Kupayı kazanmalarının kulübe hem zaman hem de psikolojik avantaj sağlayacağını ifade eden Tekke, “Trabzonspor’un bugün en çok ihtiyaç duyduğu şey zaman. Transfer planlaması açısından da kupanın önemli katkıları olacaktır. Ancak futbol sonuç oyunudur. Kazanırsanız başarılısınız, kazanamazsanız değilsiniz” dedi.

Oyuncularıyla gurur duyduğunu dile getiren Tekke, “Bu ekibi asla unutmayacağım. Beni hiç üzmediler, her zaman yanımda oldular. Yarın da ellerinden gelenin en iyisini yapacaklarına inanıyorum” şeklinde konuştu.

Karşılaşmanın centilmence geçmesini temenni eden Tekke, “Herkesin futbol konuştuğu, hakemin konuşulmadığı, sakatlık yaşanmayan ve herkesin sağ salim evine döndüğü bir final olmasını diliyorum. Trabzonspor olarak camiamıza bu kupayı hediye etmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.