FATİH TEKKE: "HAK ETTİĞİMİZ BİR SERÜVENDİ, HİKÂYEYİ TAMAMLADIK"
Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek şampiyon oldukları karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Tekke, hem finali hem de sezonun genelini değerlendirdi.
Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupayı 10. kez müzesine götürdü. Antalya’da oynanan finalin ardından bordo-mavili ekibin teknik direktörü Fatih Tekke, mücadeleye ve sezon sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Futbolculuk döneminde Trabzonspor formasıyla önemli başarılara imza atan Tekke, bu kez teknik adam olarak kupa sevinci yaşadı.
Karşılaşmanın ardından konuşan Fatih Tekke, final maçını ve takımın performansını değerlendirerek şu ifadeleri kullandı:
“Oyun olarak her şey üstündük. İkinci yarıda penaltı ile oyun Konyaspor’a çok yaklaştı. Onları da tebrik ederim, çok istediler. Trabzon’dan o kadar yoldan gelen taraftarlarımızı gördüm. Allah’a hamdolsun. Bu sene bu kadroyla çok değerli işler yaptık. Bugün kupamızı aldık. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Başkanımıza ve yönetim kurulumuza da ayrıca teşekkür ediyorum. Bu arma altında unutamayacağım bir hikâye yaşadık. Camiamıza hayırlı olsun.”
Tecrübeli teknik adam, kariyerine ve Trabzonspor’daki hedeflere de değinerek, “Benim kariyerimde çok kupa var ama Trabzonspor gibi camialarda her kupa özeldir. Bu sezon olduğu gibi önümüzdeki dönemde de bazı zorluklar yaşayacağız. Ancak bu yıl her şey çok iyi geçti. Benim ve başkanımızın ilk kupası. En önemlisi taraftarlarımızın üzülmeden evlerine dönmesidir. Bence hak ettiğimizi kazandık” ifadelerini kullandı.