ESKİ TRABZONSPORLU JOAO PEREİRA'DAN TÜRK FUTBOLUNA SERT ELEŞTİRİ!

Trendyol Süper Lig’in 5. haftasında Alanyaspor, kendi sahasında ağırladığı Fenerbahçe ile 2-2 berabere kaldı. Alanyaspor Teknik Direktörü Joao Pereira’nın maç öncesi ve sonrası yaptığı açıklamalar gündeme damga vurdu.

Karşılaşma öncesinde konuşan Portekizli teknik adam, Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörüyle oynamasının analiz sürecini zorlaştırdığını belirtti:

“Fenerbahçe'nin yeni hocasıyla analizini yapmak zor oldu. Trabzonspor ile oynadılar ve Trabzonspor maçın hemen başında 10 kişi kaldı. Analiz yapmak kolay olmadı. Fenerbahçe maçına kendi oyunumuzu oynamaya ve kazanmaya geldik.”

Karşılaşmanın ardından konuşan Pereira, dikkat çekici açıklamalarda bulundu. VAR teknolojisinin etkin kullanımına rağmen gelişimin sınırlı kaldığını ifade eden Pereira, şu sözleriyle eleştiri dozunu artırdı:

“Hakemler hakkında konuşmayacağım. Bazen Türk futbolu neden daha iyiye gitmiyor, Şampiyonlar Ligi'nde neden daha fazla Türk takımı yok diye konuşuyoruz. Türkiye'yi çok seviyorum. Hem Trabzon'u hem Alanya'yı seviyorum. Neden daha iyi olamıyoruz? Teknoloji gelişti, VAR var. Daha iyiye gidemiyorsak, belki de daha iyiye gitmeyi istemiyoruzdur. Türkiye için her şeyin en iyisini istiyorum. Fenerbahçe'den 1 puan aldı, çok mutlu olmalı diye düşünüyor olabilirler ama biz her maçı kazanmak için oynuyoruz. Türkiye'nin çok daha iyiye gitmesini istiyorum. Şartlar harika. Neden Avrupa'da daha fazla takım yok? Türkiye'nin şartları, Portekiz'den daha iyi. Portekiz'in Şampiyonlar Ligi'nde daha iyi takımı var.”