ERTUĞRUL DOĞAN: HAKEMLER BİZE OPERASYON ÇEKİYOR!

Trabzonspor'un Trendyol Süper Lig'in 10. haftasında Göztepe ile deplasmanda oynayacağı maç öncesi Sabah Youtube kanalına konuşan Başkan Ertuğrul Doğan çarpıcı açıklamalarda bulundu. 

"Hakemler bize operasyon çekiyor"

"Trabzonspor'un hakemlerle ilgili bazı eleştirileri var" sözü üzerine "9 haftadır hakemler bize operasyon çekiyor. Buna eleştiri diyemezsin. Ben bunu eleştiri olarak almıyorum ve açık açık söylüyorum her yerde." diye karşılık veren Ertuğrul Doğan  Trabzonspor aleyhine yapılan hakem hatalarına ilişkin şunları söyledi:

"Trabzonspor'a düzenli olarak yapılıyor"

"Trabzonspor bu yapılanların farkında ve buraya kadar gelmiş vaziyette. Bundan sonra da müsamahası olacağını sanmıyorum bu işin. Herkes dikkatli olmak zorunda. Sadece Trabzonspor için söylemiyorum. Kimin başına geliyorsa dikkatli olmak durumunda ama ilginçtir ki başladığımızdan beri Trabzonspor'a düzenli olarak yapılıyor. Her maçta bir sıkıntı var. Bunla alakalı açıklamaları daha önce yaptık. Trabzonspor camiası bu yapılanlardan dolayı gergin."

"Trabzonspor camiası gergin"

 Başkan Doğan, TFF Başkanı ile bu konuyu görüşüp görüşmediğinin sorulması üzerine ise "İbrahim Hacıosmanoğlu'na da ilettim. Konuşuyoruz, görüşüyoruz. Kendisinin de bu konuda taahhütleri vardı. Biz ona bu konuda inanıyoruz. Bir şekilde bu işlerin içerisinden çıkacaktır diye düşünüyoruz. Camia olarak ben bu kulübün başkanıyım. Camianın sıkıntılarını, derdini her platformda dile getiririm, söylerim. Trabzonspor camiası bugüne kadar olan maçlardan son derece rahatsız, son derece sıkıntıda ve son derece gergin." ifadelerini kullandı.