ERTUĞRUL DOĞAN: "FATİH TEKKE SAYESİNDE BAŞIMIZ DİK"
ANKARA’da Trabzon Tanıtım Günleri kapsamında düzenlenen VakıfBank 61 Sohbet Programı’nda Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan, taraftarlarla bir araya geldi.
Programda kulübün geçmişi, hedefleri ve görev sürecine ilişkin açıklamalarda bulunan Doğan, önemli mesajlar verdi.
“TRABZONSPOR KİMYASIYLA BÜYÜDÜM”
Çocukluk yıllarını anlatan Doğan, “4 dayım Trabzonspor’da top oynadı. Çocukluğum Çarşı Mahallesi’nde geçti. 2 yaşımda ve 6-7 yaşlarımda maçları hatırlıyorum” dedi.
“O GÜNLER ÇOK ÖZELDİ”
Taraftarlık dönemine de değinen Doğan, “Çok çileler çektik, deplasmanlara gittik. O dönemden tanıdığım arkadaşlarla hâlâ görüşüyorum” ifadelerini kullandı.
“FATİH TEKKE SAYESİNDE BAŞIMIZ DİK”
Saha sonuçlarına ilişkin konuşan Doğan, “Başkanlığımın 3. yılındayım. Daha önce mahcuptuk, şimdi Fatih Tekke ve ekibi sayesinde başımız dik” dedi.
“İSTİFA ÇAĞRILARINA KÜSMÜYORUM”
Eleştirilere de değinen Doğan, “Üzülüyorum ama asla küsmüyorum. Bu işin doğasında bu var” ifadelerini kullandı.
Kulübün mali yapısına da değinen Doğan, Trabzonspor’un geleceği için yeni arazi yatırımlarıyla gelir kaynaklarını artırdıklarını ve uzun vadeli planlar yaptıklarını söyledi.
Doğan ayrıca, “Başakşehir’e kaybedilen şampiyonluk gecesi beni çok derinden etkilemişti. Şampiyon olduğumuz an hayatımın en mutlu anıydı” sözleriyle duygularını paylaştı.