ERKAN, GENÇ'İ İYİ PARTİ'YE DAVET ETTİ!
İYİ Parti Trabzon İl Başkanı Dr. Muhammet Erkan, Trabzon'a yeterli destek ve hizmetlerin sunulmadığını ifade ederken, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç'e de yönelik eleştirilerde bulundu.
Erkan yaptığı açıklamada, "Başkanı Trabzon için isyan etmeye çağırıyorum. Trabzonluların hakkını ve hukukunu korumaya çağırıyorum. Öyle ucuz işlerle bu işler olmaz. Büyükşehirse burası ve sende büyükşehir başkanıysan büyük düşüneceksin, büyük mücadele vereceksin, büyük işler yapacaksın. Yapamıyorsan, yaptırmıyorlarsa istifa edeceksin. Başka bir adreste mücadelene devam edeceksin. Büyük mücadele böyle olur kıymetli başkanım. Böyle bir büyük mücadeleye vermek istediğinde partimizin kapıları size sonuna kadar açıktır bilesiniz" dedi.
İYİ Parti Trabzon İl Başkanı Dr. Muhammet Erkan'ın açıklamaları şu şekilde:
"TRABZON BÖYLE Mİ OLMALIYDI?"
Dün yerel medya da Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Ahmet Metin Genç’in ucuz giysi fuarı açtığını gördüm. Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı bu şehirde üretim tesisi, fabrika, yatırım adası, lojistik merkez açılışı yapması gerekirken ucuz giysi fuarı, ucuz ekmek büfesi ya da ucuz market açılışı yapmaktadır. Gerçekten Ahmet beye üzülüyorum, Trabzon’a üzülüyorum, Trabzonlu hemşehrilerime üzülüyorum. Trabzon böyle mi olmalıydı? Trabzon böyle mi yönetilmeliydi?
"TRABZON’A ÜVEY EVLAT MUAMELESİ YAPILDI"
Trabzonlu hemşerilerim 22 yıldır kesintisiz iktidar partisine destek olmuşlardır. Böyle bir desteği hiçbir parti bu güne kadar dünyanın hiçbir yerinde elde edememiştir. 22 yıldır üç kişiden ikisi hem yerel hem de genel seçimlerde iktidara oy vermiştir. Bu destek iktidar tarafından ödüllendirilmesi gerekirken maalesef cezalandırılmıştır. İktidar, nasıl olsa Trabzon’da kazanıyorum, ceketimi koysam seçiliyor diye düşünüyor herhalde. Bu düşünce Trabzon’a kaybettirdi. Trabzon’a üvey evlat muamelesi yapıldı ve yapılmaya devam ediyor.
"TRABZON’U YÖNETENLER HAMASETİ BIRAKIP GERÇEKLERİ GÖRMELİ"
Sizleri bilmem ama biz Trabzon’un her alanda günden güne kaybettiğini, gittikçe büyük bir köy haline geldiğini düşünüyoruz. Artık Trabzon’u yönetenler hamaseti bırakıp gerçekleri görmeleri ve gerçekler üzerinden yürümeleri gerekir. Ucuz ekmek büfesi, ucuz market, ucuz giyim fuarı açmakla bir şehir ileri değil geriye gider. Nitekim gidiyor. Trabzon’da üretim yok, sanayi yok, teknolojik gelişim yok. Trabzon bir birini yetirerek, giydirerek ve taşıyarak para kazanıyor. Düşünebiliyor musunuz; en işlek caddelerimiz olan Uzun Sokak ve Maraş Caddelerinde neredeyse hiçbir marka mağazası kalmadı.
"AK PARTİ İKTİDARININ ARTIK TÜRKİYE’YE VE TRABZON’A YAPACAĞI BİR ŞEY KALMAMIŞTIR"
Bu Trabzon’a haksızlıktır. Trabzon halkına saygısızlıktır. 22 yıldır tek başına yönettiğiniz ülkede ekonomiyi batırdığınız, alım gücünü sıfırladığınız anlamına gelmektedir. İktidar Partisinin ucuz mağaza açması acizliğin, bitmişliğin, çaresizliğin ifadesidir. Ak Parti iktidarı fiilin bitmiştir. Ak Parti iktidarının artık Türkiye’ye ve Trabzon’a yapacağı bir şey kalmamıştır. Bunu siyaset yapmak için söylemiyorum. Gerçekleri bütün hemşehrilerimin bilmesi ve değerlendirmesi gerekir. Gerçek olan şudur ki; Türkiye’nin temel sorunu 22 yıl tek başına iktidar olup devleti iflas ettiren bu beceriksiz, bu iş bilmez iktidarın iktidarına son vermektir. Bu zihniyetle hiçbir yere varılamayacağı artık ortadadır.