DRAGUS'A GOL PASI ATMAK YASAK MI?

TOP ALMAK İÇİN YARI SAHAYA GELİYOR

Trabzonspor bu sezona hem Süper Ligde, hem de Avrupa arenasında kötü bir başlangıç yaptı. UEFA Avrupa Liginden elenen Bordo-Mavililer, Ligde de Sivasspor ile golsüz berabere kaldı. Oynadığı 5 resmi maçta sadece 3 gol atabildi. Avrupa ve Ligde son 3 karşılaşmada ise rakip fileleri havalandırma başarısı gösteremedi. Bu noktada tüm tepkiler forvet futbolcularına yöneliyor. Ancak Trabzonspor takımının sezon başında büyük umutlarla birlikte Standard Liege kulübünden 1 milyon 700 bin Euro bonservis bedeliyle transfer ettiği Denis Dragus sadece Ruzomberok ile oynanan ilk maçta fileleri havalandırabildi. Bunun dışında neredeyse bir tek pozisyona bile giremedi.

ARKADAŞLARI HİÇ YARDIMCI OLMUYOR

Romen santrafor Denis Dragus, oynadığı tüm maçlarda gol için özel çaba harcarken takım arkadaşlarından en küçük bir destek bile alamadı. Son Rapit Wien maçında top alabilmek için kendi yarı alanına kadar giden, yaptığı estetik hareketlerle rakiplere zor anlar yaşatan Dragus, ne yazık ki ceza alanı içinde arkadaşları tarafından bir tek etkili topla buluşturulamadı. Romen oyuncunun tüm iyi niyetiyle sahada elinden geleni yapmasına rağmen takımın ne orta sahasındaki, ne de kanatlardaki futbolculardan bir tek gol pası alamaması, “Abdullah Avcı idmanlarda santraforu pozisyona sokma çalışması yaptırmıyor mu? Ya da Denis Dragus’a top atma yasağı mı kondu?” şeklinde ironik tepkiler gösterildi.